The party is in my head.

Ligger i min säng nu efter en hektisk dag:
- varit i skolan tills jag drog till stan med stina för att lunchstoppa hos Victor.
- varit på Jur-möte, inte ätit mig mätt på frallor med mögelost (?!) och kommit fram till bra beslut.
- åkt för att hämta antons cykel och sett på när han fått ett ovanligt raseriutbrott av okänd andledning
- gått på teater med mina teaterbrudar + man, dock hann vi ju inte prata så mycket då vi kom en aning sent men ni är illgoa!
Nu : läsa 53 sidor i min svenska bok och samtidigt hålla ögonen öppna. utmanande.
PS. Angående min poncho så är den hallonröd och kommer från Åhléns. ciaoo.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu