Välkommen in i mitt huvud

ja, jag älskar halsband, ju större desto bättre. svarta transperanta plagg, mettalic (!) vilket verkligen är en trend jag är förälskad i. även skinn, manchester och jeans ligger högt i topp!
2 personer som inspererar mig och jag personligen tycker har en otrolig känsla för stil är som ni förmodligen redan listat ut, Angelica Blick och Lisa Olsson.
utöver det är båda brudarna fasansfullt snyggsnyggsnyggaaaa
Eller diss och diss, saker jag inte riktigt förstår mig på. Har tidigare i mitt liv varit väldigt för det här med "preppy" stil vilket jag nu glömt och gömt. Tycker mer om det här lite hårare, tuffare och kjol är vekligen inte min grej. 
Sen tycker jag officielt inte längre om olivgrönt. det skär i mina ögon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu