För dig.

Har haft en fullspäckad dag.
åkte inlines på kullersten, fikat och gått en värdelös skolvandring, sett en ofantligt stor regnbåge och även åkt jönköping runt för att hitta den perfekta sängen. vilket jag också fann.
MEN FRAMFÖRALLT
tagit avsked av en mycket fin vän som imorgon kommer sätta sig på flyget för att försvinna till Manchester.
ofattbart. vill inte tro att det är sant. ens mindre tänka på att det faktiskt är så.
Om du läser detta hoppas jag du förstår hur mycket jag älskar mig, hur mycket du har givit mig som person. Undrar hur mina tankar varit om jag inte mött dig. Jag skulle förmodligen inte ha skrattat lika mycket!
För du sprider glädje vartän du går.
Och du är underbart. Eller förresten underbar räcker inte, enastående skulle jag nog säga.
Som yasemin sa, jag kommer aldrig träffa någon som kommer vara ens i närheten som du är, du är unik.
I love you guys. I really do.
Kommentarer
Postat av: amina

jag älskar dig med<3

2011-09-10 @ 00:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu