Därute finns det gott om ormar.

Haft kul, check.
Nä men det blev ändå en rätt lyckad kväll tillsammans med Tilda, Felix, Antonia, Annelie, Ellen medmeraaa....
(känn er inte glömda ni som inte blev uppskrivna för som tidigare nämnt kan jag ju inte göra vilka uttalanden som helst i bloggen utan att vissa lägger näsan i blöt. faktiskt.)
MEN ja. mitt rum är kaotiskt och nu är jag trött. Har dansat som ett djur och levt loppan.
godnatt. ni é best.
de här borde bli mina, typ imorgon. dock gör bilden dem ofantligt mycket fulare och jag hoppas de passar mig (även fast jag antagligen gått upp en jeansstorlek .. )
Kommentarer
Postat av: vågar inte berätta hihi

go blogg!

2011-09-24 @ 01:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu