Men ta dig i kragen och skrivskrivskriv så fingrarna blöder.

saker jag  skulle önska att jag var bra på:
+ dansa! älskar verkligen att dansa men har verkligen no skills. men ja, jag dansar ändå. gladeligen.
Det där halvåret som hiphoppare gav oss ingenting, eller vad säger du stina?
+ laga mat. har nämt det innan och ja, det är en skam.
Men mitt motargument för stå fast då det finns så mycket roligare saker att göra än att bränna bacon!

+ vara nyttig. eller tänka nyttigare kanske. vet inte hur många gånger min pojkvän påmint mig om hur fet jag kommer vara i framtiden. Vilket det iofs ligger mycket sanning i då min varierade kost är allt annat än varierad.
+ ha tålamod. förstår inte hur människor kan ha så fett mycket tålamod i vissa situationer. Jag vill att saker ska gå snabbt och smidigt! Speciellt när det gäller människor, gillar inte krångel utan raka kommandon är det som funkar bäst.( Fast det skulle det sitta fint med en näve tålamod i fickan när allt börjar ramla utför och man är en nålsudd ifrån ett mentalt sammanbrott, ungefär.)

damn girl. vilka brudar. (störde mig jättemycket på H&M-modellens glugg innan men nu har jag nått punken då jag istället anser att det är fetcoolt. eller jag hade inte velat ha det, men hon bär upp på något vis! helt klart.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu