If you fuck up life, life will fuck you back.

är så sjukt lack.
jag lyckas göra om samma misstag gång på gång!
vi hade sovmorgon idag, vilket jag egentligen borde ha koll på eller varit smart nog att kollat upp då det står på mitt schema.
men NÄ. jag inbillar mig att jag kan schemat utantill (vilket jag verkligen inte kan) och går därför till skolan 8:00.
Det är ju bara så uppenbart vad som kommer inträffa, självklart har jag sovmorgon. till 9:40.
och självklart låg jag kvar i sängen 30 min extra och trodde jag var jätte bad-ass.
(och inte nog med det snubblade jag på min maxiklänning i trappan och föll handlöst ner i betongen. )

behöver en lång powernap.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu