Det är så logiskt.

shit, tiden går snabbt.
1 månad.
tillsammas med dig.
du.
du som  (på något mycket underligt vis).
. fulländar mig.
du som får mig att le varje gång din genomträngande iskallsblåa blick möter min.
.
får mig att dö varje gång dina välformade hallonsodaläppar möter mina.
mina som inte är på långa vägar så bra som dina. .
för de kan ju inte mäta sig med den sortens perfektion.
men jag vet.
att
jag vill inte leva utan dig.
vill inte vakna upp bredvid någon som inte luktar som du.
som inte lär mig laga microgröt och inte kollar på animerade barnfilmer med mig.
som inte delar min krypfobi och inte tycker robbie williams är kung.
and that's like why i love you honey.

till världens finaste man. (och sen önskar jag att det blir soligt på torsdag och fredag.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu