Yours are the sweetest eyes I've ever seen..

Oj. Ehm senaste dygnet har varit väldigt underhållande. Var konfaassistent och sov över i prästgården. det blev en hel del konstiga lekar, popcorn och dåliga b-skämt.  men jag gillade det. sen fick jag, linus och vincent ha söndagsskola och måla påskkort med sångfriska pojkar. ah. no coment. punktslut. var död efteråt och har legat och tittat på film och målat obetydliga fula ting.
.
-occccccccch, brukar ju inte göra såna här fashiongrejsimojs men jag klippte av min jeansjacka och huxflux hade jag en jeansväst. inte illa.typ.(cpfula bilder yesyesyesyyes)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu