Love never fails.

Namn: Elin Kajsa Svensson
Piercing: no. (2 om nu öronen kan räknas in)
Tatuering: inte än, tyvärr. men på min 18-års dag ska en text av något slag få pryda min kropp.
Längd: litar inte fullt på mätstickor då de ger olika resultat men senast var det 170 cm.
Skostorlek: 37
Hårfärg: brun för närvarande. sen får vi se om det är här för att stanna eller inte.
Fräknar: inte en enda!
Motto: fuck as much as you can!
Kär? kärare än någonsin.
Önskar att du bodde någon annan stans? inte för närvarande nej, går emot idialungdomen och är nöjd.
Tycker du att du är attraktiv? times to times är jag snyggast i världen... men lika ofta så är jag även fulast i universum så det går lite i dalar.
Vilket schampo använder du? bobbys
Vilken parfym använder du? är så dålig på att byta lukt, är lite sådär unvermedvetet fast i brittneyspears fantasy midnight
Vad är du rädd för? ensamhet, att exempelvis dö ensam osv. (även en övedriven spindelfobi)
Gillar du att tvätta? tvätta kläder? nej, jag hatar att tvätta men gillar å andra sidan  nytvättade kläder så.
Gillar du berg-och dalbanor?
Senaste..
Filmen du såg: Disturbia.
Filmen du köpte: Oj humm, tror det var någon disneyfilm jag köpte för en femma någonstans.
Låten du hörde: Paolo Nutini - Rewind
Låten du laddade ner: Måste nog vara coldplays - every teardrop is a waterfall
Personen du ringde: Anton
Personen som ringde dig: Pappa
Tv-program du såg: vad kan det ha varit. har ärligt talat ingen aning är ingen tvfantast.
Favorit..
sak att göra: efter att ha tänk igenom alla möjliga coola svarsalternativ så är ärligt talat det roligaste jag vet är att busa. att brottas och leka och vara sådär sjukligt barnslig som jag faktiskt är, och att även bli accepterad för det, är underbart.
sport: listar volleyboll på första plats men jag gillar att utöva all sorts sport förutom basket.
dryck: obotlig mjölkälskare!
kläder: jeans i alla former. tack god gud för dem, världen hade inte varit densamma utan älskvärda jeans.
film: Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö, vet inte riktigt varför jag tycker den är så otroligt fin men se den.
bil: är en total nolla på bilar så bara de funkar duger de för mig.
serie: desperatehousewifes, 2 and a half men och även en tönt för familyguy.
Har du någonsin..
gråtit över en pojke? Ja floder.
gråtit över en flicka? Inte på samma sätt.
ljugit för någon? ja.
varit i slagsmål? haha, jag chockar er genom att säga nej!
blivit arresterad? tusentals gånger minst.
träffat någon från internet IRL? been there done that.
Antal gånger..
du varit riktigt kär? 3
gånger ditt hjärta brustit? sådär riktigt så det nästan eliminerades, 2.
hjärtan brustna pga av dig? tror inte några faktiskt. from som ett lamm.
tjejer du kysst? jadu, runt 3 kanske?
personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? alla? eller kontakt och kontakt nu förtiden finns det ett beting kallat facebook där alla är vän med alla.
gånger ditt namn varit med i tidningen? okänt.
Senaste..
boken du läste? marilyn mansons självbiografi.
personen du fick e-mail utav? en vågad och vild gissning är på denhär bruden
personen du fick brev utav? brev? oj kan man svara H&M?
personen du fick sms av? theodor.
gången hela din familj åt middag tillsammans? ehm, ja, i söndags tror jag alla var samlade.
saken du köpt? ett linne och en ring.
.
.
.
.
+++ istället för att strunta i uppdateringen så var jag god nog att sätta ihop en liten mainstream bdb-varnings lista som jag även svarade på. stående ovationer. nä men nu behöver jag min nattliga sömn annars kommer jag vara mer lik ett lik (åh dålig oberäknad ordvits där ja) än en människa imorgon +++

(såg den där bilden och tänke ungefär: OHMYFUCKINGGOD jag kan också göra såååå!!!!!!!! i'm so cool)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu