Tomorrow tomorrow i love you tomorrow.

DIE MOTHERFUCKER DIE .
min dator har eliminerats. dött. kapish. jag blir bara så trött på den. så ja. mitt bloggande kommer väl variera lite nu.
MEN idag var det 2:a arbetsdagen och den passerade väl. Det enda svåra är allt hivande, har så himla svårt att slänga saker. ja. och imorgon *trumvirvel* så fyller moi 16 ans. to fun to be true. ungefär. nä men det blir nog nice.
fick historiens finaste present av my babyboy idag. asså du är störd.
känner att min sommargarderob snart är compleat. är kär i mina lila skor. kommer bo i dem. med min fina man och våra 1000 barn som inte ska heta carl den tredje i andranamn. ciao.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu