The permenent rain.

tjenamors.
jag har varit och ätit pizza och sitter för närvarande och målar naglarna i bikini (undrar faktiskt själv hur det blev så). menmen. hakunamatata. har duschat och känner mig sådär fräsh och go.
imorgon: midsommarfira hos stinas släkt. annorlunda, har alltid varit traditionsenlig och firat med min egen släkt men det blir kul att testa en ny släkt!
.
(och det som ser ut som en megastor finne på min näsa kan jag lugna er mer att det är det inte, vet inte hur det blev så, har ingen finne där...vad jag vet iallfall)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu