För resten av ditt liv.

Idag är det tisdag
och jag är ledig. eller ja. fram tills klockan 6 då vi ska ha avslutningsfest i folketspark. förhoppningsvis blir det urkul. stina är påväg hit och jag har blivit ägare av en elakartad finne som plågar mig och mitt ansikte.
håll tummarna för att den går med på att bli översminkad.
för första gången på typ jättelänge (sedan ungefär 2:an då jag i princip bodde i enbart rosa kläder) ska jag just dagen i ära bära just det, rosa alltså. har fått någon sorts crush på just den magenta-rosa färgen. jaja.
fred ut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu