Där vi var förenade.

Idag har moi:
-deppat och mått allmänt förjävligt rent ut sagt
-varit allmänt ful och äcklig
-umgåts med en av mina absolut bästa vänner utanför en kyrka bla.
-brutits sig in i dennes hus med hjälp av en spade(!) och sett på björnbröder och läst dåliga spökhistorier.
-gått genom en überblöt skog till min man och träffat på en hel drös kor.
-åkt en splitterny buss! (och jag ska pointera att den tillochmed luktade nytt)
-ramlat in i ett snår med brännässlor och bränt mina handflator.
damn that's scary....yeah, freaking craaaaazy dude.
Kommentarer
Postat av: en av dina abssolut bästa vänner

vi är missfoster, vi borde inte få excistera!

2011-06-23 @ 01:25:42
URL: http://nangijala.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu