++++++++++

sitter med världens fluffigaste hår och mår bra. ska snart dra mig hela vägen upp till denna bruden och sen upp och iväg.
+++++
listar mina favortitkakor medans min plattång myser till sig:
◊ oreos, en solklar etta. skulle nog kunna äta 38 paket, lätt.
◊ kolakakor, åh det vattnas i munnen på mig. de är omänskligt goda och superenkla att göra.
◊ morotskaka (eller ja, det kanske inte kan klassas som kaka men det är übergott om det inte är citroncream på)
◊ kladdkaka (rättare sagt smet för ja, vem har inte legat i soffan med en bunke kladdkakssmet och varit sådär galet lycklig och fet räcker upp handen nu? jag skulle dra till med noll-komma-noll stycken)
Kommentarer
Postat av: neli

snygging haha =)

2011-07-31 @ 17:51:34
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu