What's the point..

Min otroligt intressanta dag.
Hade tänkt sova längre än vanligt men väcktes av min systers gälla röst vid 8, funfunfun, åt och gjorde inget nämnvärt. Hoppade på 12:an där mina 3 busskompisar sedan hoppade på och vi åkte ner till stan och hittade Derya pratandes med en väldigt underlig man.
men det är ju derya, alla män dras ju till henne liksom. hähä.
Jaja. åt på chillithai och det var überbra.
åt tills vi nästintill spydde och drog sedan vidare till stan.
ett par nätstrumpbyxsaker och en budda fick hänga med hem till mig.
OCH ja min snopp står ut.deal with it.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu