Hey there, Stupido.

Dag 01 – Presentera mig själv.

dåkörvi.
jag heter som tidigare nämnt Elin Svensson, är 15 sunkiga år och bor i Jönköping.
Jag gillar luktljus, överraskningar, raggsockar,djurmönster,svartvita foton, the killers, chokladpudding,känslan av oövervinnelighet & min trogna lila iPod. mm. på dagarna när jag inte går på Sanda umgås jag med mina homies♥, fotar, slöar och är allmänt lat. ja.
jag ogillar folk med gräsligt fula skor(ex sandaler), fikonchokladbollar!,påtvingad ensamhet,när bussarna är försenade,  falska människor & vintern överlag.alltid.
När jag blir stor ska jag bli snygg, asball och bo på nått roligt ställe ute i världen.sen ska jag bli stenrik och levaloppan resten av livet på Tellus.o  jag ska även låta tatuera svampbob någonstans på min kropp..häh.

moi.je suis on peut.
Kommentarer
Postat av: SANNAAAAAHAHAHHAHA / b2

är jag en av dina homies ♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-01-07 @ 11:25:47
URL: http://jajusteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu