Du är discot i mitt hjärta..

min so-uppsats växer långsamt fram.
vi får se hur den slutar, blir säkert världshistoriens mest failade slut. typ att Hitler ångrar sig och anordnar ett megastort jude-party istället. det skulle ju inte varit så dumt.
menmen.
mycket fin kväll. är trött som en sten. typ.
såg på melodifestivalen och kände mig sådär extra svensk. har nog inte kollat på den på 2 år.
och det var inget att se, så jag har nog inte missat något...
åh jag älskar dem. snacka om fynd. 2o riksdaler var. inte dåligt. (iknow they're not superduper cute , but still...cute).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu