Compliment each other like colors.

Idag har jag...
...gått en långpromenad med mami. hälsat på sanna och jeff i deras palats. åkt på ukm möte med clara. insett att det inte var något möte. köpt underlig blåbärskexchoklad. åkt 12:an buss. cykelluffat med clara runt hela öxnehaga. frusit röven av mig! hängt på "öxnehagaaffären". köpt en klubba. ätit fisk. fått en hjälpande hand att rensa i mitt kaotiska spotifyarkiv. vågat äta två rutor av min favoritchoklad.
Kalle Lundberg – En Woppsi-Doppsi, Lopp-Di-Loppsi, Alli-Hoppsi-Studs
bjuder på denna magnifika bild. bästis.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu