No time for us..


föralltid-förevigt
-
de var väl så vi sa
när vi satt
under den ljusa sommarhimlen, tätt sammansvettsade med varandra.grodde tillsammans.
vi behövde inga ord, inga alls, för vi förstod varandra ändå. ut och in.
hoppar du hoppar jag. jag skulle dö utan dig. jag finns alltid där för dig. bästis.
meningslöstfintbabbel.
men som i alla sagor kom prinsen och snippsnappslut.du blev lycklig och vår bubbla sprack.
trots att vi lovat att inte bli sånna, sånna som dom.
pfft, nä aldrig. inte vi. men vissa faller hårdare än andra. förvandlas. hypnosens förblindande effekt.
-
och ja, jag kommer att vänta som vanligt. för i mina ögon är du värd varenda liten minut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu