00:09


dag 5 - vad är kärlek?
tycker om den här frågan. den är väldigt individuell och klurig. för mig så är kärlek flera saker.
jag känner kärlek gentemot mina föräldrar. mot mina vänner. mot min syster. osv.
men det är också den kärlek som kommer med förälskelse.
att vara kär är nog världens bästa känsla!
eller nä förresten, att vara kär och veta att den andra känner likadant.
det slår allt.
kärlek är att ge en del av sig själv till någon annan.
att kunna växa tillsammans.
att aldrig ge upp förtidigt. att vara villig att försöka igen.
att finnas där.
känner mig väldigt lyckligt lottad som har hittat livets man.
någon som gör mig hel när jag känner mig halv.
någon som ser mig som något så mycket finare än vad jag är.
trodde helt ärligt inte kärlek kunde växa sig så starkt.
men jag hade fel och jag är efter 8 månader lika kär som jag var innan.
lagom sliskigt och sirapssött. nu ska jag släcka, blåsa ut ljusen godnatt
(självklart misslyckas jag och gör fel första dagen på min "julkalender". typiskt mig att inte ha nån koll på dagarna.
klantigt.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu