Without you it's a waste of time.

vid den här tidpunken lär jag ha börjat sakna dig något oerhört. det bränner förmodligen i mig av längtan och om du inte vid den här punkten redan har sett vad som ligger i din plånbok så kan du ju ta en titt där men jag förmodar att du redan vet.
för det är verkligen så speciellt med dig. du känns inte som min pojkvän, snarare som min ena arm.
som halva mitt hjärta och halva mitt liv. samtidigt som du även är en av mina absolut bästa vänner.
det kommer alltid vara du, bara du och ingen annan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu