+++++Tack för kaffet

SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!
Del 1
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Ja, jag sommarjobbade för första gången! ye
Vilka länder besökte du? Frankrike
Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? mer sol, mer festival(!!) lite mer badande skulle inte sitta helt fel heller.

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? 28 jun helt klart.
Största misstaget? --
Har du varit sjuk eller skadat dig? räknas hosta? inte värre än så tror jag.

Bästa köpet? OJ, alla köp jag gör är bra köp?! kanske min hallonröd kofta. svår detdär.
Sommarens väder? tvivelaktigt det bästa, mycket regn?
Vad spenderade du mest pengar på? kläder är en inte så vild gissning.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla fina kvällar med världensbästa vänner.
Sommarens låt? denna, denna eller denna. (och självklart denna)
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Gladare skulle jag tro. Hann dock inte med allt jag skulle velat.


Del 2
Vad önskar du att du gjort mer? Badat, impulsåkt, grillat, spelat spel, hängt på fräna ställen.
Vad önskar du att du gjort mindre?  möjligheterna istället för alla hinderoch inte satt så många käppar i hjulen

Hur tillbringade du midsommarafton? hos stinas släkt och en avslutande kul kväll på ljungarum

Sommarens favoritprogram på tv? såg inte så mycket på tv, eller jo, sommar med ernst solklart
Böcker du läst den här sommaren? åh, marilynmansons sjävlbiograf & blondinbellas bok.
Största musikaliska upptäckten denna sommar? ingen mer än att det är roligt att spela.


Något du önskade och fick? Spendera sommaren med världens finaste kille
Något du önskade dig men inte fick? en vacker honungsbrun solbränna :(
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern? jag skulle gissa på att jag sov väldigt länge


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? bättre planering
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011? oj, ungefär sånhär?
Sommarens hetaste? ställe? på gullbrannafestivalens dansgolv
Sommarens bästa tillfälle? coldplay, heelt klart!

+

+


gammal bild. nu ska jag och mor min till ikea. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu