Jag har väntat på ingenting, ingenting har väntat på oss.

KUL LIV. KUL VÄDER. KUL ATT MIN DATOR PRECIS KRASHADE. ehm nej.
åh vad jag hatar datorer. jag tror att jag förstår mig på dem tills dagen kommer då de gör precis som de vill och man inte fattar ett piss.
typ vad har jag gjort för att förtjäna det här?
aaaaanyway.
hade engelskanationella idag. ja.
sen var jag på brunnen och pysslade med massa grejs. kvällen slutade iallfall i att jag och stina gick på bio och åt taccopaj. skön chillkväll, behövligt.
imorgon blir det ös!



min kamerasladd ligger i en låda hos pappa men mobilbilder duger bra i hope. eller ni har ju inget val. egentligen. 
träffade tiepadam på juneporten och var tvuuuuuuungen att knäppa en bild.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu