Dra ner din rullgardin.

Nu är det inte långt kvar tills det avgörs.
vem som får prinsessan och halva kungariket.
eller rättare sagt; vilket parti som får äran att ta hand om sveriges skatter och kalla sig för det så efftertraktade, regeringen.
Mona,Reinfeldt,Mona,Reinfeldt,Mona. Det är ju det som är den stora frågan, rött eller blått.
På ett sätt tror jag att det lutar åt det röda hållet men ändå så finns det en röst i mitt huvud som säger "Ha-ha, bara för det kommer det bli blått!". Och det skulle inte förvåna mig ett piss.
Men jag hoppas lite extramycket att det blir rött. faktiskt. vänsterpartiet har överraskat mig faktiskt. positivt. jag visste nästan ingenting om dem innan men sen läste jag på lite och poff.
Fast politik är så galet svårt. (men kul!)
jag tycker alla färger har sin charm, sitt strå att dra till stacken.
Så jag kan inte säga att jag är vänsterpartist eller moderat ellervaddetnukanvara.
men en sak är säker,alla skåningar borde tänka om, Sverigedemokraterna kan brinna i helvetet!!


såhär såg en av sverigedemokraternas komunfullmäktigledamot
ut i början. de bar fortfarande uniform och det går ju inte att missa
flaggan i bakgrunden. 
Kommentarer
Postat av: CLarut

Riksdagen kommer nog alla partier kalla sig, du menar regeringen? ;]

2010-09-21 @ 17:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu