Det är vi mot världen.

Torsdag. Chokladpudding och teve. bra kombo ♥

Dooooooock så hittade jag något nyss som gjorde mig sjukt irriterad. hur vågar man göra något sånt här överhuvudtaget? har personen ingen hjärna? driver de? Jag vill helst inte ens dra upp sverigedemokratdiskutionen då mitt hat till detta parti väller över och det slutar med att jag vill skjuta hela bunten. och så långt ska vi inte gå.
men kolla HÄÄÄÄÄÄR och bilda er egen uppfattning. idioter, finns inget annat att säga. skrattretande!

Kommentarer
Postat av: claaaaauurarr

elliiiin, ärdetdärmintröja? ;o

2010-10-05 @ 23:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu