Från och med du älskling, just du.

Tröttsam men rolig dag..
skulle egentligen pluggat med stinafina men hon mådde inte bra :'c
jag känner mig lite skyldig till att ha smittat henne. häh.
sååå. jag stack och köpte garn. jag beslutade mig igår för att sticka en asstor mysig halsduk.
dock finns det två problem.. 
1: jag kan inte sticka.. 2. ..och man ska sticka avigt och rätigt typ och det gör ju då hela saken ännu svårare...


saker jag gillar förtillfället:
♣  playradioplay!
♣  Dr.Martens.
♣  Hårda tomater. Ja varsegod, misstolka.
♣  Fina sms som får en att må überbra..

Kommentarer
Postat av: Smarre

så snygg du är :*

2010-10-19 @ 08:25:51
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu