In the shadows we all fall.

.and it's probably my fault. my fault that I'm stupid enough to love you.

OCH B2 är världensbästa! vad skulle världen vara utan en så fin banan?!
du har en paxad vip-plats i mitt hjärta, för livstid..

OCH DH var cpbra. träffade maaassor av trevligt folk!... dock så tog Ellen och Sandra hand om min smurfsnopp som jag fått av Nicklas. <//3 iaaaaallafall..träffade en random som det visade sig att jag hade på facebook, han hade jättefint hår.
JAJA. jag suger. eller ah allt. nä.





Kommentarer
Postat av: sannaaaaaaaaaaaaaaH/ b2

Asså, du är en fin banan

2010-11-27 @ 01:29:29
URL: http://jajusteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu