Det finns inga ord.

Nu sitter jag här igen och vill ha något gott och äta....
 ....fast jag är för lat för att resa på min feta röv och gå och hämta något ;c
Dagen var bra. Jag var ute i stan med papi först, köpte den röda skjortan och den vita tröjan (se bilder) ,sen pluggade jag, träffade kusiner och sen toppades kvällen med mys hemma hos clara. Lísbeth kom hem från Sydafrika så vi kollade på massa bilder på djur osv.
Sen åt vi Afrikansk Chojklad....med honung och nötter. hmmmmmmmmm.
fast det var gott, eller mer än gott :D
jaja, nu ska jag se till att göra något med mitt liv (som om det skulle gå?)
tjaaaaaaaaaaaaaaa.'





 

Bara för att jag gillar att underhålla mig själv genom att ta meningslösa, fula bilder på mig själv ;c
höhö, hell yeaaaaaaaaah.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu