Tomorrow.

nu är det endast ett fåtal timmar tills det är dax.
Dax att bege sig ner till vårdcentralen och åka ända upp till 8:e våningen.
Ända upp till dörren där det står "odontologi". För att bli uppropad och sätta sig i en av de blåa stolarna och sedan med förväntansfulla ögon titta på när de tar bort min tandställning.
Jag kan inte förstå det. Att det redan gått 1,5 år (knappt). Helt galet. Och jag skulle egentligen haft den i mer än 3!
usch. men bra blev det. väldigt bra faktiskt.

och sist men inte minst, imorgon fyller jag även hela 15 år. tiden går snabbt.


r.i.p rälsen ;c (´not)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu