Födelsedag.

Som sagt så var det min födelsedag igår. tack till alla söta som grattade mig c:
B2 och Clara tog dock steget längre och hade planerat en överraskning. Däremot ingen snäll överraskning.
Jag fick gå runt i stan och skämma ut mig. Det är nästan för awkward att skriva om.
  Det var hursomhelst hemskt.
Jag kommer ge tillbaka. Sen åkte vi hem och jag blev tvingad att gå runt i skogen som var lerig som tusan då jag tillslut kom till "gläntan". Där de hade dukat upp en jättesöt picknik :3
så sött ♥
  De hade gjort en minst sagt skumm tårta, skrivit en jättefin elin-sång och köpt lite lustiga presenter c;
jag älskar er över allt annat. ni är bäst, på allvar. Vi måste vara soulmates på nått underligt vis c:
puss.

Lisa hade bakat en jordgubbstårta.

charmig bild, myes ;c

clara såg lika finurlig ut som vanligt.



B2 :D
Kommentarer
Postat av: sannaaaaaa

OOOOOOOOOOOOH NICE!

haha, ge tillbaka my ass ;D

älskar dig fining <3

sexi bild på mig där jappjapp

2010-06-16 @ 19:11:25
URL: http://jajusteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu