28-07-2010.


Hallooo.
*mörktyskaccent*
hähä.
nä men idag har det varit en galet seg dag. jag har inte orkat någonting.
jag är trött hela tiden! konstigt.
och min mor har kidnappat min kära mobil. inte okej :c
   jag skulle igentligen på filmsak hos Melina men det gick ju som det gick.
äeh ah.
och clara åker till Emmaboda imorgon med massa söta människor
(charlotta, keeexi, astrid och emmelie).
och jag är tvungen att stanna hemma och åka till smögen.
topp,not ;__;



två cambilder sådär på kvällskvisten är ju inte alltid helt fel.

Kommentarer
Postat av: Martin

Elin är finast :*

2010-07-29 @ 13:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu