fall for you.

15:50  24/9-09

Hej bloggen (:

Nu har jag kommit hem från en heldag i skogen ;>
ni anar inte hur kul det var!
typ gå på nån mosse och skit och alla typ ramlade och massa.
hahahha ♥
 Martinez ramlade i vattnet med huvudet före, jossan och amina fastna i leran, "stöten" stina som ramlade i vattnet! ♥
det går igentligen inte att beskriva med ord, det var bäst ♥
Och Zacke är lätt skönast, och det var sjukt bra att han hade med sig filmkamera (:
 massa minnen som jag aldrig kommer glömma ♥
imorgon så har vi iaf studiedag så då får jag se vad jag hittar på.

puss


fett söta regnjackor ;j


hahaha, Amina'älsking ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar våran klass§§

2009-09-24 @ 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu