where's your heart.


I am not afraid to keep on living
I am not afraid to walk this world alone

Hej.
Idag så har jag varit i Värnamo och spelat volleyboll DM :*
Vi kom 4. men jag kan säga såhär, vi kan spela mycket bättre.
Det var mysigt och jag både jag, nyroz och elin somnade påvägen hem :D
hahah§
Vi är som liten familj hela laget, det blir så när man inte är så många. Det gillar vi :)
När jag kom hem var typ hela släkten här, ah. Jag tror jag ska sova en stund snart.
♥Gårdagen spenderade jag hos clara och vi kollade på skräckfilmer.
Jag trodde ärligt jag skulle dö! :D
jag och sanna typ satt och kramade varandra ;*
Hhahaha§
Det var iaf en väldigt lyckad kväll! ♥
(min kamera ligger hos clara så det får bli en annan bild)




Kommentarer
Postat av: rebecca

tack älskling. jag älskar din blogg, det vet du! och du äger mig på att skriva, men ändå. åh, när kan du? vafan. det har varit alldeles förlänge sen vi sågs nu. dör gumman. jag kan snart. well, jag har dans mån - ons varje vecka, men ändååååå. torsdag? fredag? helgen? <3

2009-10-31 @ 19:39:05
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu