Nordisk Gårdsbandsfestival ♥


Hej :*
Jag suger på att skriva blogg men nu kommer det iaf ett inlägg.
Idag och igår har jag,sanna,clara och felicia varit på Nordiska.
jag ÄLSKAR er, glöm aldrig det. (L)
sjukt kul och det var massa bra band! (L)
Som ex Yoshi Did It, Teenage Jesus, Straight To Nowhere, Pink River Dolphins, Sense To fall,Koda, TANTRUM TO BLIND etc :)
Träffade massa mysigt folk ♥;
Charlotta, Johanna, Frida, Karoline :* och massafler :)
Jag och Clara hade typ fett kul (L)
Att träffa Karoline var också väldigt mysigt eftersom vi inte setts på sjukt länge!
Det finns massor av saker att tillägga men jag orkar inte skriva mer nu.
Men vi har iaf skapat många nya minnen.
Pussochgodnatt ♥


Ni älskar gamla bilder ;*

         Tantrum to Blind,

Kommentarer
Postat av: sannaa aaaaaa

uuumg, hitta ngn fulare bild eller? ;o

puss på dig älskling ♥

2009-10-18 @ 13:03:19
URL: http://liketherain.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gah,hur ser jag ut?

du ska få igen -.-

2009-10-21 @ 13:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu