Well you built up a world of magic
Because your real life is just tragic.

Hej (:
Idag var det en helt vanlig skoldag i guess.
Vi hade CentraltUngdomsforum och det var riktigt kul (L)
Det kom massa folk från ED och Barn&Fritids-nämden.
Diskuterade och sånt.
Sen åkte jag hem till pappa och åt.
Senare drog jag till Ellen :*
Har inte träffat henne på 1 månad typ! :o
Pratade och bakade chokladbollar,
Både ljusa och mörka (:
Sen kollade vi på SexAndTheCity-filmen (L)
jag älskar dig hjärtat, du och jag föralltid ♥
Imorgon har jag sovmorgon till 12!
Det gillar vi :>
ha det toppen.


  älskling :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu