''

Nu har jag inte skrivit på länge :)
Det har varit fullt upp ;>
Torsdag; köpa biljetter till New Moon Premiären & träna :j ♥
Fredag; Plejset och massa kul.
Lördag; Myskväll hos Clara med pizza :*
Söndag; A6 och Ellen (L)
Jag har fixat hennes blogg med :j
Men jag hann inte göra allt men den kommer bli jättefin ;*
www.ellenlundgren.blogg.se
Imorgon är det en ny vecka och nya möjligheter.
Ja, ha det toppen! :D


extremt dålig bild men jag köpte en jacka, VeraModa.

var tvungen att köpa denna :j
från ginatricot.
men den fanns bara i M kvar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu