Filmtime.


19:43
åhhh. allt är så tråligt. vem sitter hemma en lördag?
rätt gissat, jag -.-
alla har typ massa saker och göra & jag bara sitter här.
Det är November, det är kallt, jag kan inte tugga, jag har en hel hög av läxor, mitt hår ser hemskt ut, jag är
hungrig, jag är arg...
Min "depplista" är lång.
Men om man nu ska se det posetivt, det är sommar om ca 6 månader!

20:32
Nu har jag och pappa varit nere på stan och hyrt massa filmer.
Om man inte har någon att mysa med får man mysa själv! ;*
hihi, ska sätta mig nu och kolla på Linas Kvällsbok & Slumdog Millionaire som sägs vara väldigt bra :)
Jag har köpt massa klubbor&sånt så det blir toppen :*


Kommentarer
Postat av: rebecca

hiihihihi, åh! det blir säkert asfint på dig älskling! <3

2009-11-15 @ 14:23:14
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu