take me away.

16:04

Jaha nu sitter jag här och har jätteont i tänderna.
hahah, det låter helt mobbat! :j
Men igår så var jag hos tandläkaren och de satte in massa gummiband och sånt för att tänderna nu ska dras bakåt. Vilket gör att de dår blir typ lösa och jag kan typ inte äta :o
inte kul.
Var i alla fall och kollade på Sanda idag där vi ska gå nästa år :)
Det kommer nog bli jättebra och det var jätte fräscht.
Jag håller ändå kvar vid att jag tycker att de skulle ha kvar kungsängen men ah.
 
puss :*


hihihih, jag & stina i våra fiina kemiglasögon ;j <3

Kommentarer
Postat av: cindy

jag visste inte att du hade blogg :$ <3

2009-11-12 @ 16:34:41
URL: http://ccindylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu