Ellen dag :)

Idag så gick jag upp vid 8:15 :)
Och det gjorde jag inte helt frivilligt.
Men när jag fixat mej&ringde Ellen så sov hon :o
Jag bah; ahaa?
Men då var klockan 9 så hon fick gå upp. Och jag åt frukost.
Sen, vid ca 10 tiden, så tog vi bussen ner till loppisen :)
Det är ett av de intressen som vi båda delar, att gå på loppisar/secondhand :)
Det var iaf sjukt mycket folk men vi kom både in & ut ;)
Precis vid ingången nästan stod det en jättegullig liten tans som sålde alla möjliga saker.
Det jag först såg var en vit tandemcykel (i mindre format såklart).
Sen såg vi alla sjukt fina smycken :)
Både jag&ellen köpte 2 par öronhängen var (bilder längre ner)
När vi gått en runda där inne så gick vi&fikade.
Morotskaka :)
Den var jättegod.
Sem gick vi några rundor till & jag träffade Emma Andersson :) ♥
Jag köpte både en tröja & en jeansjacka :)
Sen åkte vi hem vid 1 typ.
Efter att jag hjälpt Ellen att måla plank så gick jag hem :)
.....&blev tvingad att städa -.-
Puss på det asså.
      
                 Elin ♥ Ellen




och....
jag kollade på "se upp för dårarna" på kvällen. Den är sjukt svensk ;)



B i l d e r ;



                        

 
                                                                    



Sova ♥


Kommentarer
Postat av: sevara

fnaste gumman <3 urix med dig var ju helt bäst.

2009-05-27 @ 17:33:29
URL: http://aareyouready.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu