vår <3

VÅR :) <3


Idag så var jag på teatern från klockan 12 till 4 :o
Det var länge, men roligt :')
Det har blivit en sån bra gruppkänsla, vilket också påverkar agerandet.
Om man känner sig lugn med dem som man har runt omkring sig presterar man bättre.
Jaja, när jag sedan skulle åka hem var det helt underbart väder ute :o :D
Solen sken, det var varmt&det var helt vindstilla (a))
Jag kan bara säga en sak, jag älskar våren ! <3
Jag tog bussen hem&jag satt mittemot en gammal tant&hennes man. De var så söta. Man fick verkligen känslan av att de säkert varit gifta hela livet&är ett av de få paren som fortfarande har kärleken kvar. Det är inte många som klarar av att älska samma person hela sitt liv :o

När jag väl kom hem så hade mamma planterat massa blommor i trädgården&ställt ut utemöblerna :')
Vilket också fick mig på bra humör. Jag älskar att sitta ute om sommaren&äta frukost. All mat smakar 1000 gånger bättre ute :)

...sen åt jag lite mat.
Gick sen till pappa&här sitter jag nu ;)

Puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu