Rolig dag men samma tråkiga jag.

Igår;

1.
Var jag i skolan, as always. Sen efter skolan så tog jag sällskap med sanna&clara hem, as always <3
    Sen så följde jag med sanna hem&lånade hennes toa (a)) höhö. Sen gick jag hem&hmm, packade tror jag? :o
    Jag minns inte riktigt.  Jajuste, sen blev jag arg&rymde till clara <3 Där höll hon på att, hmm, göra något :')
    Sen bestämmde jag mej för att sova över där&clara bestämmde att vi skulle ha "spelkväll"&spela alla spel de hade :o 
    Det gick ju som det gick. Efter 2 omgångar Kalaha&en omgång alfaphet blev vi trötta på att spela spel :)
    Då hyrde vi en film istället (y'
    Det blev; Ciao Bella.
    Jag har alltid trott att det var en romantisk&kärleksfull film men jag hade helt fel ;o
    Både jag&clara skrattade som fan ;D
    Sen blev vi hungriga&lagade några-konstiga-köttbulle-liknande-saker som jag inte kommer ihåg namnet på :)
    De goda <3
    Sen orkade vi typ inte mer ;) 
    Så vi somnade :p
    Tack för en bra kväll iaf.
    
Idag;

Så vaknade jag&clara vid ca 10 ? :)
Sen så låg vi kvar&typ myste med Siri (katt)
Sen så gick vi upp&åt frukost med rostade mackor *mumms* :)
Jag har kommit på att blåbärsmarmelad/sylt är jättegott på mackor (h)
Men jag skulle vara hemma vid 12 så vi hann inte göra så mycket mer. Väl hemma så tråkade jag lite :)
Sen så lagade pappa mat&vi åt. Sen kom mamma, för skulle åka på nått informationsmöte. Efter det så fick vi köra hem Lisa för hon skulle typ på fest? :)  Men jag&mamma åkte sen vidare till stan.
Jag behövde verkligen uppdatera min garderob så jag köpte lite kläder, när jag ändå var där nere ;)
Sen åkte vi till MacDonalds&köpte en chickenWrap till mej&en kycklingsallad till henne :)
ChickenWrap har börjat bli min favorit på mc (y'
Sen åkte vi hem&jag hämtade några böcker jag inte fått med mej igår =)
Sen gick jag till pappa&sen vidare till clara. Men jag trodde hon var hos hennes mamma, men när jág kom dit var det bara Lisbeth hemme ;o Men hon berättade att clara var hos hennes pappa. Så jag fick cykla genom rusk&regn till claras pappa. När jag väl kom fram stod mitt hår åt alla håll&jag va dyblöt :D
  Höhö.
Det är en av anledmningarna till varför jag föredrar vår :)
När jag steg in i claras pappas hem så höll familjen på att äta mat :)
&det luktade jättegott (du kan hälsa din pappa att han är bra på att få mat att lukta gott)
Sen kollade jag&clara på.
1.Design simon&thomas
2.Lyxfällan (höhhö)
3.Melodifestivalen ^^
4.Lite mr.Bean :')

Sen cyklade jag hem =)

Puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu