Heiij :')

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag. Men nu kommer i alla fall lite uppdatering på vad som hände i helgen;

Fredag; Skola&clara älskling var sjuk <3 Men jag&sanna klarade oss bra iaf, right ;) Efter skolan så skulle felicia till stan men hon ville inte åka ensam så hon tvingade meij&sannna att åka med henne =)

Efter att ha åkt med 12:an runt hela området så kom jag slutligen hem :) Sen åkte jag med mamma&handla. Ibland kan det faktist vara roligt :o Tro det eller ej. När jag sen kom hem så packade vi upp allt&sen satte jag meij vid datorn. Ellen var inne på Msn&vi bestämmde att jag skulle komma över till henne en stund. &så blev det, vi åt jättegoda muffins med marabou i/på :'D Sen gick jag hem igen, för vi skulle äta. Kollade senare också på Hjälp! höhö ;)

Lördag; Jag sov ganska länge :) Sen så "tvingade" min moster meij att följa med till en auktion ute i Taberg. Efter det så ville hon också kolla på gardiner -.- Efter det skulle vi slutligen skulle åka hem (!). Men det blev inte riktigt så ne, för då skulle hon ner på stan -.-' Men iaf, där hittade jag en klänning som fick följa med meij hem :') Vi träffade också mamma&lisa på stan. Sen åkte jag hem med mamma&vi stannade på McDonalds&åt där ist för hemma. Efter det så åkte vi hem&jag packade ihop lite saker, för jag skulle sova hos pappa. Sen hämtade pappa meij&lisa. Han körde också meij till clara <3 Där skulle vi alla mötas innan vi skulle gå på MusikDirekt nere på KFUM :) Efter att alla var klara så berättade sanna  att hennes mamma inte kunde skutsa :o  Så vi skulle få ta bussen. Men problemet var bara att när vi kom ner till busshållplatsen kom inte bussen förens om ca 16 (?) minuter :o -.-  Jaha, vad gör man? Jo vi fick gå ända ner till KFUM. Men vi kom inte jättesent iaf. Alla banden var jättebra&det var verkligen mycket folk som jag kände igen där. Efter det så åkte jag hem till sanna där vi kollade på "The Roast of Pamela Anderson" på Comedy Central's :') Höhö, det var faktist roligt. Sen så gick jag hem :) Puss <3

Söndag; Ingen sovmorgon idag -.- för jag skulle vara på teatern klockan 11 :o Men det gick bra, i guess. Vi övade väldigt länge men det blir säkert bra. Jag var där till typ 4 :) Efter det så tog jag bussen hem&skulle hämta alla saker hos pappa, men när jag skulle låsa upp dörren märkte jag att jag inte hade mina nycklar med meij ;__; Jag hade glömt dem inne. &pappa var inte hemma&ulla som var i tvättstugan hörde antagligen inte mina bankar på dörren dit. Så jag fick ringa till Lisa som var hemma hos mamma så hon kunde komma med sina nycklar. Men innan Lisa hann komma så fick jag ulla att öppna dörren så jag kunde låna hennes nycklar&ta meij in :) Sen så gick jag&lisa hem. Det blev en typiskt teve kväll, men det enda som inte var som vanligt var att jag inte var hemma hos clara som vi alltid är :o Men jaja, på kvällen började jag få ont i halsen&det kändes som om någon placerat ett rivjärn inuti den :@ Men efter en kopp te kunde jag slutligen somna iaf.  

&nu är det måndag&jag är sjuk -.-

pusspåalla <3


Felica :') <3


Clara <3


höhö <3


Band =)


Elin A var där <3 (a))




Skola :)


Puss till Alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu