Förföljd :o

Idag hände något väldigt obehagligt :o

Jag hade precis gått av bussen som jag åkt med från teatern&börjat gå hemmåt. Men när jag kommit en liten bi fick jag den konstiga känslan av att jag var förföljd :o &jag kollade bakåt för att försäkra att det inte fanns någon där& i 99 av 100 fall så är det ju inte någon som går bakom en, men denna gången var det faktist en mörkklädd gestalt som gick ca 4 meter bakom mej .__. Inget konstigt med det tänker såklart vissa, men han gick exakt samma väg som jag&hade en stor luva som täckte halva hans ansikte. Man reagerar ändå lite :o Så jag började gå snabbare&bästämdare, spände typ vartenda muskel i min kropp. Och när han/hon märkte att jag började gå snabbare började människan göra det med :o
Jag riktigt hörde hur gruset skrapades mot hans/hennes skosulor. När jag nästan var framme vid vårat bostadsområde var människan ca 2 (?) meter bakom mej :o Kanske ännu närmre. Jag ökade takten ytligare&kännde hur rädslan kröp sig på. Det var ju trotts allt ganska mörkt&vem skulle höra mej här ute :o När jag äntligen var på samma gata som vårat hus ligger på skyndade jag mig ytligare & den mörka gestalten passerade vårat hus med en kall blick fäst på mej. Uch. Det var verkligen den där känslan som alla författare försöker förklara med alla de möjliga ord i sina romaner&deckare. Känslan är obeskrivbar&det är nog olika från person till person. Men jag kan säga en sak, jag kände mej betydligt säkrare när jag viste att jag iaf kunde några av grunderna i JuJutsu ,jag hade min mobil nära mej & jag hade hårspray i väskan ;D. Utan de sakerna hade jag nog kännt mej dubbelt så rädd som jag gjorde. Så det är verkligen något att rekomendera. Inte hårsprayen kanske, det kan vara rätt jobbigt att bära med sig sin hårspray vart man än går (a))
Men jaja, hoppas jag aldrig upplever detta igen :)

Pusspåalla  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu