sommar lov, äntligen.

   
    Sommaren är äntligen här!
Men dagen började inte så bra för min del i alla fall. Min plattång visade sig vara sönder/glapp i så jag fick smått panik när jag på morgonen skulle fixa håret. Men det löste sig med hjälp av mamma och en locktång ist :))
Fast lockarna höll sig i typ.... 10 min?
Jaja, mitt hår lever sitt eget liv. 
Skolavslutningen var typ kaos men ändå rätt kul :)
Felicia sjöng fining :))
Efter det var det S L U T <3
alla typ sprang :))
Vi gick hem genom ösregn typ och det var mysigt ♥
Mamma kom och hämtade :)
Sendare tog vi bussen ner till per brahe och kollade när Emma sprang ut.
´Grattis lixom :)
Sen var det studenfest och vi åt en fantastiskt god tårta *happyface*
Sen spelade vi kort typ hela kvällen :)
Puss på röv / e.









  
   Frihet ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu