Hund som hund, typ?

Hahahah, jag är bara tvungen att lägga in en liten konservation jag och sanna hade på engelskan idag :'D
Det var så sjukt kul !

Jag och sanna skriver en oseriös berättelse
Jag: Och sen typ sjöng hon kareoke med....
Sanna: Hennes granne JhiistaaPetterh! *happyface*
Jag: Hahah, okej. *skriver* "who let the dog out" med elvis.
Sanna: Vaaa.... elvis?
Jag: Jaah? Det var ju han som kom på den?
Sanna: *börjar asgarva* HAHAH, det var hound dog Elin :'D
Jag: HAHAHHA, typ samma sak? :D
 
     Sen brast vi båda ut i skratt som fick alla på lektionen att vända sig om.
                      Jag älskar dig ♥
            
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu