09-06-23 :)

 

       SOL !  ♥

Hejsan människor :)
Idag har det varit så sjukt varmt och jag älskar det verkligen :*
Jag sovit över hos clara och vaknade där av en telefonförsäljare som ringde klockan kvart i 9 på morgonen :o
Har man inget liv.
Clara stod iaf för frukosten och gjorde någon gröt typ som Johanna lärt henne, med sirap på :)
Gott var det iaf och vi satt ute på altanen och mös. Sen fixade vi iordning och cyklade ner till "centrum" av ekhagen.
Clara hade fått ett paket på prestbyrån men när vi kom dit krävdes hennes leggitimation för att ta ut det.
Och det ligger såklart i claras borttappade/stulna plånbok -.-
Jaja, det ordnar sig nog nån gång.
Efter det fortsatte vi hem till mig och mamma hade lagat mat så vi åt :)
Vi har typ fått ett humlebo i vårat förråd ´där det bor massor av humlor :o
De kryper liksom längs vägen upp och man ser inte vart de tar vägen sen.
wird.
Efter maten tog vi oss ner till baksida och spelade spel på gräset. Clara klassade mig totalt -.-
Solen stekte på oss och det var lätt över 25 grader :o
Sen bar det av till Alexandras morbror där sanna var. Hon typ passade deras katt :)
Istället för att bara kidnappa Sanna blev vi bjudna på saft, kakor och jordnötter :)
Kyss ;*
 Vi fortsatte iaf till Bondberget och gick upp till utsikten :)
Men det var lite för varmt där och ingen skugga. Så vi vandrade vidar och satte oss i en glänta :)
Fining.

Där satt vi och hade sjukt mysigt ♥
  Det kom typ en skitstor spindel och klättrade på min fot! :o 
uch,
   Sen gick vi hem och jag och clara spelade kort. Och jag vann typ hela tiden :))
 Vi gick också upp igen till utsikten för clara skulle jogga och jag typ läste,
Sedan var clara hyper resten av kvällen och försökte lära sig att hjula (!)
    HAHAHAHAH ♥
       skõnast,


Kyss ;♥




   Kvintus var fining :)


                         Typ cider/hjortronsaft −vi var inte helt säkra på vad det var.


                            Picknik :)





                               Vi spelade kort ♥


                                Steka i solen :)


   
                         börja aldrig läsa − man blir fast.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu