22-07-09 :)


Hej ♥

Somsagt så hade vi planerat att gå på bio idag igen :)
Vi var på HarryPotter i fredags, enligt mig så var den inte alls så bra som jag tänkt mig att den skulle vara.
Lite smått överskattad.
Iaf så beställde Felcia biljettet till IceAge3 ;)
Vi tog 12:an ner till stan från Felcia och hämtade ut biljetterna.
Efter det så hade vi rätt mycket tid på oss att fördriva tiden på så vi drog till ett café ♥
Det var mysigt :*
När vi fikat klart drog vi till hemmakväll och felcia och sanna köpte godis (a)
Men eftersom clara och jag har en pakt att försöka sluta äta godis till december så avstod jag.
Jag blev inte ens sugen, mest äcklad faktiskt :o
Om man går runt och kollar på allt så är det faktiskt rätt äckligt.
jaja, jag köpte iaf en påse chips :)
Bion var väl rolig, fast inte en 10 poängare direkt.
Jag hade nog för höga förväntningar :)
Men när man gör en 3:e film så är det nog rätt lätt att den tappar charmen.
Första filmen är ju alltid bäst, så är det ju alltid. För då har det inte funnits något liknade innan (:
Efter filmen så stack vi till Mc'Donalds :)
fast felcia ångrade sig så fort hon kom in där typ ;s
Gick istället och kollade bussarna.
12:an skulle komma om 1 min så vi typ skyndade oss (a)
men vi hade förmodligen missat den, för den kom aldrig -.-
vi tog då 1:an till esplanaden och väntade in 13 ist :)
  hahaha, lata människor som inte orkade springa typ 6 meter över gatan ;)
Åkte iaf hem till mig och hämtade Titanic, jag som trodde att alla hade sett den! ;o
Men nejdå, felicia hade lyckats undangått att se den. Och det tillhör ju nästan till allmänbildningen typ så jag tyckte vi borde se den :)
gick till alexandra för att kolla :)
jag tycker den är så sjukt sorglig. Man blir typ helt depp (a)
jaja, felicia hann aldrig se klart filmen för hon skulle gå hem vid 11. Slutet är ju det bra lix!
Då händer ju typ allt :)
Jag var klar hos sanna till typ 12 ;s
men sen gick jag hem, det är det bra med ekhagen, man möter nästan aldrig någon när man är ute sent på kvällen :)
Så man behöver verkligen inte vara rädd att bli överfallen.

Pussochkram :*  ♥


 Jag hittade en gammal bild flickorna för typ ett år sedan (a)  ♥
     hahaha, och felica var stolt. Då var du faktist längre än sanna ;)

 

Kommentarer
Postat av: felicia

men lägg av,ser ju helt retarded ut människa -.-

2009-07-27 @ 23:54:13
URL: http://feliciaghertasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu