20-07-09



Hej ♥

Idag så har jag varit på stan och typ shoppat (y).
Jag hittade ett par byxor och ett par skor, som jag iofs hade kollat på ett tag.
Men de fanns inte kvar på A6 igår :(
Men när jag sen kom hem igen märkte jag att jag tagit fel storlek på byxorna -.-
 Jag skulle ha 24/32 och tog 24/34.
Felcia messade och ville göra något så jag stack till henne :) ♥
Vi typ snackade och sen tog vi bussen ner till stan, igen.
Men när jag skulle byta mina byxor fanns det inga kvar -.-

Iaf, efter att ha kollat typ alla affärer på stan drog vi till A6 :)
hahah, vi träffade några från England och Turkiet som var här på "summercamp" :)
så söta.
Sen när vi skulle åka hem så kom 3:an och jag bah:
 nej, vi tar 13 ist,den kommer om typ 2 min (:
Felica'smartass då;
Neej, vi tar denna (a)
  
  När vi då kom till stan och skulle byta buss körde 12:an
      preciis förbi oss ;s
Jaja, vi fick vänta typ 20 min på att 2:an skulle komma -.-
tack felicia ♥
           iaf, var hos felica till typ 10 och vi gjorde..
                     ehhm, typ ingenting värt att nämna iaf ;)

Puss och jag ska verkligen skärpa mig med bloggningen :)
 


    felicia :)


   

   jag bjuder på den ;)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu