090118; A6 med clara (:

Dagen;


Idag så vaknade jag av att någon ringde till oss strax innan 9 -.-
men mamma svarade så jag behövde inte gå ur min varma&mysiga säng (:
Sen kom mamma iaf in&sa att det var clarasötnosen som ringde (:
&hon hade antagligen varit uppe sen 6 ?! -.- 
Jaja, sen kunde jag inte somna om så jag gick upp&åt frukost (:
Sen duchade jag&sminkade mej mm (: 
Sen ringde sanna&sa att hon hade typ ont i öraat&halsen var det tror jag ._.
Så hon kunde inte följa med till A6 (:
Men hon bad iaf mej&clara att köpa en stor, fet godispåse till henne  ;) <3
Sötnosen :D
Jaja, sen vid typ halv 1 så mötte jag clara på busshållplatsen&vi åkte till A6 =)
Där gick vi sen till typ halv 5 (: Både jag&clara köpte massa saker. Jag köpte iaf;

-"Stickad" tröja med mönster ._.
- foundation (:
- Öronhängen
- Deo (:     
 
&sen fikade jag&clara (:
Vi mötte massa folk med;
Becca Okon, Alicia, Julia, Mergime&Emelie (:
&alla mötte vi på Scorett =)


Jaja, sen på Lindex så skulle clara köpa ett par leggins&hon typ ville prova dom =)
&det var ingen som sa nått om det.
Men när hon provat dem&skulle gå och lämmna tillbaka dom, så sa typ en tant/tjej som stod utanför provrummen;

-Duvet att om du har provat dom så måste du köpa dem.

Clara bah; Ahaa?


Det stod ingen stans.
&tanten typ följde efter oss igenom affären för att kolla att vi verkligen köpta dem ;p
Jaja, clara "råkade" byta till ett par andra av samma färg men lite tjockare (;  
  Ouuups ;'o

Hahah, sen gick vi till coop&köpte godis (:
Sen gick vi till bussen&åkte hem (:
Älskar dej sötnos :D <


// E.


 Dessa små saker fick följa med mej hem idag (:


   Tog lite kort på våra tulpaner (:




Bara en till (;








Den videon är sjukt fin (:

http://www.youtube.com/watch?v=lzxn2FLAens


Kommentarer
Postat av: clarababe

HAHAHA..... minns detta. jag dör

2011-11-28 @ 00:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu