090116; TheDevilIsBack ;p <3

Åhhhh!
idag så kom min sötasteclarasötnos hem från indien :D <3
Efter 2veckor i sol&värme så kommer hon äntligen hem (:
Lite har man ju saknat henne allt ;) <3
Jaja, jag fick faktist 2 "sjalar" av sötnosen (som visseligen luktade
rökelser men det är bara charmigt :D )
Jag&sanna försökte ju igår att städa lite i huset så det skulle se rent
&fint ut när de kom hem, men jaja.
Det blev ju som det blev ^^
Jag hann bara städa 45min&sen skulle sanna städa resten
(tillsammansmed Simon)
&det gick ju som det gick ;) <3
 Jaja, vi städa lite till idag iaf :)
På lunchen sprang jag&sanna hem till sötnosen&kraaaampådej :D <3
Åka lite till stan sen&köpa maskara&lite smått&gott ;p
Sen hem till clara&mysa :D <3

PUSSPÅDEJ :D <3 // E. 

             




Ps. Är glad för din skull felicia ;) 



                                            
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu